Rezervace laboratoří
Postup rezervace vědeckých laboratoří PEF
- přihlaste se do aplikace Rezervace PEF svým uživatelským jménem a heslem (stejné jako do MS Office, UIS a dalších aplikací)
- založte nový projekt - výzkumný záměr (menu Projekty / nový projekt)
- vyplňte informace o projektu pro využití vědeckých laboratoří
- vyberte a označte požadované laboratoře (zdroje), pozn.: je možné označit více zdrojů
- vyplňte typ projektu (předpokládaný výstup), pozn.: je možné označit více výstupů
- uložte projekt (projekt je možné dodatečně upravovat)
- o založení nového projektu budou informováni odborní garanti zvolených laboratoří (odborní garanti mají právo projekt upravit, případně projekt zamítnout)
- pomocí tlačítka "Rezervovat" a výběrem laboratoře rezervujte požadované termíny a časy
- vlastní rezervaci provedete kliknutím na vybraný den a čas a potažením směrem nahoru nebo dolů pro vyznačení rezervovaného termínu
- po označení rezervovaného termínu se objeví dialogové okno s možností úpravy a potvrzení rezervace (můžete dodatečně upravit čas rezervace, případně nastavit pravidelné opakování rezervace)
- postup rezervace opakujte pro všechny požadované laboratoře (zdroje)
- přehled všech rezervací pro laboratoře uvidíte na samostatné stránce (menu Projekty / přehled rezervací), přehled rezervací je možné zobrazit jako kalendář, nebo jako seznam (přepínač vpravo nahoře), seznam lze exportovat do tabulky MS Excel
- jednotlivé rezervace zvolených laboratoří musí schválit technický garant laboratoře (techničtí garanti mají právo rezervaci zamítnout (tedy zrušit), nebo upravit)
- před ukončením výzkumu v laboratořích je nutné vyplnit výstupy (tlačítko "Výstupy"), výstupů je možné vyplnit libovolný počet, každý výstup obsahuje název a popis, k výstupu je možné připojit přílohy
- po vyplnění výstupů je možné projekt uzavřít (tlačítko "Uzavřít projekt")